Hestedyrlæge tæt ved Vendsyssel

I byen Lendum cirka. 20 minutter fra Vendsyssel finder du Dyrlægerne i Lendum. Her har klinikken ligget de seneste 51 år. Vi tilbyder nogle af Nordjyllands mest erfarne hestedyrlæger. Vores dygtige hestedyrlæge Eva Biehl har blandt andet været på klinikken siden 1986. En hestedyrlæge med så mange års rutine betyder, at hun har prøvet og set det meste i forhold til behandling af heste.

Er du bosiddende i Vendsyssel eller i nærområdet og behøver en hestedyrlæge, så finder du vores klinik tæt på dig. Vi tilbyder mange forskellige slags behandlinger af heste på og uden for klinikken. Har du ikke mulighed for at komme til vores klinik fra Vendsyssel, så kommer vores hestedyrlæge til dig. For os er det underordnet, om din hest befinder sig i Vendsyssel eller Aalborg. Vi rykker altid ud, hvis du har akut behov for en hestedyrlæge. Vores nødtelefon er åben døgnet rundt. Kontakt vores hestedyrlæge på tlf. 98 47 30 85.

Vi mennesker har typisk en fast læge tilknyttet. Dyrlægerne i Lendum stræber efter at blive fast hestedyrlæge for din hest. Vi ønsker at have et godt og langt forhold til alle vores kunder, hvor kvalitet og service går hånd i hånd. Derfor betyder det meget for os, at du føler dig tryg ved, at vores dyrlæger behandler din hest. Et godt forhold til sin dyrlæge betyder meget. Vores hestedyrlæger ønsker derfor, at have et så personligt forhold til patienterne som muligt.

Vaccinering af din hest

Det er utroligt vigtigt, at din hest bliver vaccineret. Dette hjælper hesten med selv at kunne danne antistoffer i blodet, og den bliver dermed bedre rustet til sygdom og infektioner i kroppen. Det er ikke nok kun at vaccinere sin hest en enkelt gang. Der er stor forskel på, hvor længe effekten af vaccinerne holder. Dette afhænger af, hvilke vaccinationer der er tale om. Tag altid kontakt til hestedyrlægen, når du beslutter dig for, at din hest skal vaccineres. Får din hest ikke vaccinationer, kan det medføre store konsekvenser, hvis din hest bliver syg. Heste er yderst udsatte for smitte, hvis de står i stalde, befinder sig på stutterier eller deltager i mange konkurrencer.

Vores dyrlæger med speciale i heste har mange års erfaring med vaccinationer af heste. De sikrer dig, at din hest får de nødvendige vaccinationer. Stilles der tvivl om hestens vaccinestatus, vaccinerer vi hellere en gang for meget end en gang for lidt. Har du købt en hest af en tidligere ejer, er det vigtigt, at du er informeret om hestens status på vaccinationer. Du kan kontakte vores hestedyrlæge mellem 8.00-9.00 telefonisk på tlf. 98 47 30 85 alle hverdage. Her kan du bestille tid til alle vaccinationer, din hest måtte have brug for. Vi hjælper selvfølgelig også med alt andet til din hest.